summersims3

Alla inlägg under maj 2014

Av Summer - 31 maj 2014 11:15

 

Jag ska göra min klasss i sims 3! Det kan ta ett tag eftresom vi är 25 och jag har inte bilder på alla än. VI är en privat skola så vi har inte paralell klasser (eller hur det nu stavas...) så det blir ju perfekt! Jag börjar med mig själv, sen tror jag att jag tar tjejerna (eftersom jag typ redan har bilder på dem) och sen blir det killarna. Ska jag göra vår klass lärare också? isådanafall blir vi 26! (-: Börjar nästa helg med mig!

Av Summer - 24 maj 2014 07:03

Heej! Jag har fixat nytt utseende! vad tycker ni om den? Jag ville ha något lite mer färgglatt till sommaren! :) Jag tycker iallafall om den... :-) Från och med nu kommer jag nog kunna blogga lite mer eftersom vi iskolan typ bara har halvveckor kvar, så ränka med ungefär två inlägg per vecka. Men förvänta er inte för mycket, jag menar jag kommer tvinga migsjälv att skriva minst ett inlägg per vecka absolut för jag tycker det är -skit- kul att jobba med bloggen!

  Hej då! detta blev ett rätt litet inlägg. :-)

Av Summer - 18 maj 2014 18:34

Jag har gort en tjej som oturligt nog var tvungen att bli kär i en Vampyr!


 

Han bestämmer sig för att fria! Hon säger såklart JA!!!

 

Hon frågar om hon kan bli förvandlad! Och han säger såklart ja till sin nya fru. Efter att hon blivit det Har dem fest och det verkar bli en jätte succé!

     

XD! Festen verkar rätt kul!

 

Mitt i festen blir hon helt galen och bara måste ha blooood!

 

Han ser lite vilsen ut efteråt medans hon slickar sig om munnen! XD


Detta inlägget var väl lite halvdant eftersom jag -konstigt nog- inte kommer på vad dem heter!

Hoppas det var nog iallafall!<3

Av Summer - 15 maj 2014 18:37

Till sommaren ska jag blogga så mycket som möjligt men nu har jag inte tid. Det är inte så att bloggen inte är viktig, men det finns andra saker jag måste göra också. Som sagt till sommaren när jag är ledig kommer jag kunna skriva hur många inlägg som hälst! Jag ska skriva ett riktigt inlägg i helgen. Och sen ska jag byta tema nästa vecka! Bara så att ni vet att jag inte KAN glömma bort bloggen!

 

Av Summer - 8 maj 2014 18:47

Hajj på dajj! Jag tänker göra ett inlägg där man kan önska inlägg! Inte för att jag har blogg torka! Jag kan komma på massa saker att skriva om! Utan jag tror att det skulle vara kul att få sådana inlägg man vill ha! Jag har inte så många krav... jo ett! Det ska helst handla om TS3(TheSims3). Så kommentera vad ni vill se för inlägg på bloggen! Är det något vettigt skriver jag det inom kort tid.

 

Jo, Jag skriver typ en gång i veckan, Jag har liksoom inte tid med mer!

Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

If you aren't from Sweden...


Skapa flashcards