summersims3

Alla inlägg under juli 2014

Av Summer - 31 juli 2014 18:20

Som ni märkt är jag rätt dålig på att uppdatera bloggen, jag som trodde det skulle bli bättre på sommaren... men nu är det så att jag har varit ute och rest lite i sverige eftersom att vi har typ ingen i vår släkt som bor i samma komun som vi bor i! Men när sommarlovet är slut gör vi så att vi planerar några dagar i veckan där jag spelar och bloggar om sim3! Blir inte det bra?<3 

     

Av Summer - 5 juli 2014 17:47

*Bilderna i detta inlägget kan se konstiga ut eftersom jag inte beskärt dem*

 


 

FESTIVAL DAGEN!

  

Elize går upp 05:00 på morgonen för att kunna laga våfflor till Lilly då hennes första skoldag är idag och eftersom det är första dagen på deras nya liv dem två tillsammans vill hon göra gott intryck!

 

Lilly som fortfarande sover börjar drömma om vofflor då hon känner lukten från köket.


 

Hon tycker väldigt mycket om dem och ändå är det Elize första vofflor någonsin



 

Elize som försörjer henne och hennes lilla syster på hennes konst jobbar hårt med sina fina målningar när Lilly gått till skolan.



 

Efter skolan köper Lilly en glass och Elize gör en slush, eftersom det är sommar...



 

Lilly har kul i trädgården medans Elize planerar överrasknings trippen till sommar festivalen över sin slush.



 

På festivalen kommer Lilly sist i en korv-ätar-tävling och det märks nog...

 

Elize tycker det är väldigt kul med rullskriskorna och hon verkar vara riktigt duktig.



 

Sen kör dem ett vattenballongs krig som Elize vinner storslaget!

 

Lilly får ansikts målning och vad tar man om inte en tiger/katt?!



 

Sen kör, bara dem två, en lite korv ätar tävling när båda är helt utsvultna och eftersom Lilly tävlat en gån innan vinner hon lätt!

 



 

Sen tänder Elize på dem fina fyrvärkerierna(stavfel?) vilket Lilly tycks älska!  


 

Det ända problemet med att bo på en ö är väl att man måste först åka båt till sin ö och sen springa hem resten av vägen hem i regnet!




Elize förälskelse ringer Elize när dem kommer hem och ber dem adoptera en av deras hunds ungar vilket blir den lilla söta hunden Cigge! ... lukten av vofflorna verkar dröja kvar i luften eftersom cigge blir vrålungrig bara av att gå in där!


- om det nu är så att du som läser detta inlägget är hon som jag gjorde familjen med så har jag gjort det lilla i slutet efter du gått!<3<3 - 

Av Summer - 5 juli 2014 10:20

*jag menade inte att härma pll med rosewood*

 

Elize och hennes lilla syster hade väldigt dumma föräldrar så efter att Elize samlat ihop tillräckligt mycket pengar för mat och hus rymde hon med sin lilla syster till staden Isla paradiso. Nu försöker Elize vara en så bra stora syster som möjligt så att Lilly får en bra uppfäxt som möjligt... Coming soooon...



Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

If you aren't from Sweden...


Skapa flashcards