summersims3

Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Fusk och koder

Av Summer - 14 september 2014 12:29

                     *För att öppna fuskrutan tryck shift + cmd/ctrl + C (+ Windows knappen om du har Windows Vista)*

 

Med testingcheatsenabled true...

... inslaget i huvud menyn (Innan du valt familj)

Får du tillgång till dessa fusk:

Koder

•Moviemakercheatsenabled true - poser att använda

•Familyfunds [hushållets namn] [Antal pengar] - Ger hushållet så många pengar du skrev in.

•Buydebug 0n/off - Du får möjligheten att köpa grejer som egentligen inte går att köpa.

Fusk- livslång lycka

*Detta fusk är bara tillgängligt om du skrivit inte Testingcheatsenabled true i huvudmenyn och inte när du redan börjat spela.*

Du går in i livslång lycka panelen alltså där det står hur mycket lycka du har och där du köper belöningarna. Där trycker du imellan kistan och siffrorna ungefär som på bilden.

 


 Övriga koder:

Motherlode- 50 000 + i simdaler

Katching- 1000 + i simdaler

Help - visar olika fusk

Help [fusknamn] - visar info om fusket

Moveobjects on/off - du kan sätta saker vart du vill även i andra föremål (kan även flytta simmar har jag för mig)

Hideheadlineeffects on/off - Tar bort sims diamanten och pratbubblor. (perfekt om du ska fota)

Resetsim [förnamn] [efternamn] - flyttar simmen hem igen vad dem än gör *om du buggar är detta bra*

Alwaysallowbuildbuy on/off - Du kan gå in i köpläget även om det brinner eller du har inbrott.

Discotags on/off - knapparna på kartan blinkar i olika färger.

Unlockoutfits on/off - låser upp karriärs kläder

Constrainfloorelevation on/off - Ger förklaring

Freerealestate - Gör gratis tomter

 

   

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Pgc

Av Summer - 29 november 2014 18:35

Okey detta inlägg kommer inte vara så fint för jag har varken beskärt eller redigerat bilderna men ni får fortsättningen på min pgc och samtidigt tog jag inte så många bilder med det blir som en  historia utan bilder... bra va?.. eh kanske inte men d...

Av Summer - 26 november 2014 14:55

Okej, okej fortsätt med applåderna tack! XD    Varför ni applåderar? Jo... för att jag inte bloggat på länge... igen... hehe :-( Ni som 4 personer som läser denna blogg och som tycker om de (ofattbart) kan ju bli lite besvikna och lämna denna b...

Av Summer - 20 november 2014 17:44

Jag har nu äntligen skapat en pgc som jag tänkte framföra till er! :-) Hon heter Veronica Green. Hårfärg: Grön Ögonfärg: Rosa/magenta Egenskaper: Vegetarian, karismatisk, vänlig och klumpig   Innan ni kommenterar typ "Amehn ska man inte g...

Av Summer - 19 november 2014 07:44

Jo, nu tog det ett tag igen tills jag bloggade...   MEN jag har en pgc på gång som ni ska få läsa om SNART typ senare idag eller imorgon. Hoppas ni kommer tycka om det jag kan iallafall säga att hon har Grönt hår och lila/rosa ögon. Hon heter...

Av Summer - 9 november 2014 16:55

Jag tänkte börja samarbeta med någon... som gör videos till sims hon kallar sig Lin och är 14 år vi har faktiskt inte pratat så mycket  än. Men det kommer! Eftersom jag inte är så bra på att spela in videos i mitt spel kommer dett säkert bli ...

Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

If you aren't from Sweden...


Skapa flashcards