summersims3

Alla inlägg under oktober 2014

Av Summer - 28 oktober 2014 12:20

Det var ett tag sen jag bloggade nu eftersom det varit fel på mitt konto men nu är det fixa så här får ni lite!


I semester paradis finns ju sjöfolk (man kan kalla det sjöjungru eller sjöman) som man kan bli och det är rätt kul att spela med dem ibland då de kan dyka varsomhelst och hur länge som helst. Om det träffat någon annan sjöjunfru/sjöman/sjöfolk så kan kan de bara signalera den sjösimmen och den kommer! Jag har fått en del frågor om sjösimmar och tänkte att det skulle vara kul om jag svarade på alla i ett inlägg!


Hur blir man en sjösim?

 


Man äter en slags kelp som man kan köpa med livslång lycka. Mitt tips: Ha Livslångt mål som leva lyxliv och uppfyll kraven med koden motherlode köp sen kelpen och ät!

 

 Hur ändrar ja färg på fenan?


Det är så enkelt så du behöver bara trycka på en spegel med gubben och välja ändra fjällfärg.

 


Vart finns alla kistorna med skattkartorna?

 


Hehe! Det vill du allt att ja ska berätta? Jo, så här är det... Nej det får ni ta och klura ut själva!

 


Har du hittat ALLA kartbitar någon gång? Isådanafall Vad leder den till och är det kul?

 


Absolut har jag det! Men ännu en gång jag avslöjar inget! Och sen det där är om det är kul? Alltså det beror ju på vad du tycker är kul! Och sen fattar jag inte varför du vill veta det då du då kanske tycker att det jad tycker är kul är jätte tråkigt! (vet inte varför jag tog med dem kist frågorna. det handlar liksom inte om Sjösimmar!)



Hur funkar det här med att signalera en annan sjö sim? Det funkar ju inte? Dem kommer aldrig till simmen som signnalerat!

 


Jag tror att du tror det funkar annolundare än vad det gör. När man Signalerat så kommer alltid den man signalerat till. Men dem kommer inte direkt till simmen utan till tomten som du är på. Om du är hemma så står den säkert någonstans på din tomt och väntar om du är i typ parken står den någonstans i parken och väntar. Leta lite efter den!


Det var alla frågor jag fått om sjösimmar. 

Om ni har en annan fråga som inte ogs up kring detta ämet så kommentera. Om du har en fråga som inte alls har med detta att göra, rikta in dig till fråge rutan!



Av Summer - 6 oktober 2014 10:39

Jag är ledsen att ni inte har fått något på hela 2 veckor! Men det har varit problem med min inloggning det är knappt så att jag kan skriva detta. Jag har mailat bloggplatsen och dem har skrivit att det ska vara fixat om cirka 2 veckor. SÅ NI FÅR TYVÄR VÄNTA! Nu kan jag inte skriva mer. Hej då!<3 :-(

Av Summer - 6 oktober 2014 10:39

Jag är ledsen att ni inte har fått något på hela 2 veckor! Men det har varit problem med min inloggning det är knappt så att jag kan skriva detta. Jag har mailat bloggplatsen och dem har skrivit att det ska vara fixat om cirka 2 veckor. SÅ NI FÅR TYVÄR VÄNTA! Nu kan jag inte skriva mer. Hej då!<3 :-(

Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

If you aren't from Sweden...


Ovido - Quiz & Flashcards