summersims3

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Summer - 9 november 2014 16:55

Jag tänkte börja samarbeta med någon...

som gör videos till sims

hon kallar sig Lin och är 14 år vi har faktiskt inte pratat så mycket 

än. Men det kommer! Eftersom jag inte är så bra

på att spela in videos i mitt spel kommer dett säkert bli jätte bra eftersom det hon gör

är att spela in videos! Jag hoppas ni kommer att gilla

när jag har lite videos att lägga ut. Jag hoppas att det blir 

väldigt snart.

Det var väl inte så mycket mer att skriva om det ville bara ha det sagt! Nu är det bara för mig att lista ut hur man lägger in videos från YouTube i sina inlägg!

Av Summer - 9 november 2014 10:52

THE SIMS 3- IN I FRAMTIDEN...


Är ett expansions paket till sims 3 där det handlar om fratiden samt att man kan åka in i framtiden.

 

hur man åker till framtiden- på något sett måste man ju ta sig till framtiden. Det är väldigt tyydligt om hur man gör för att åka till framtiden. EA är väldigt bra på att annonsera. Om man har spelet in i framtiden och går in på en värld så kommer det snart komma upp en liten text som lyder: En mystiskt portal har dykt upp... osv. Och så flyttar kameran sig till platsen den dök upp på. Den dyker ovtast upp på din hemtomt om det inte är så att du har för lite utrymme samt bor i en lägenhet. Om du dock helt omöjligt missade när kameran flytttade sig till portalen är det bara att gå till Kartvyn. Där hittar du en STOR lila knapp där portalen är. När du är hos portalen är det bara att trycka "Undersök portal". Då kommer det ut en sim med helt blåa kläder (till och med blått hår) som du sen ska lyda.

 

CAS- Kläderna och håren som medföljer expansionet är väldigt udda och det är inte direkt så att man använder dem kläderna och håren så mycket. Vad mer finns att säga?

 

Plumbot- Om man åker till framtiden kan man gå till en Bot affär som säljer sim liknande robotar som man kan utrusta med egenskaper. (egenskapscips) Man kan även köpa någon bok om plubotar och läsa så att man ökar färdighet och kan bygga en egen plumbot i en plumbot maskin som finns i Bot affären. Jag tror man till och med kan köpe en sådan askin om man känner för at gör några plumbotar hemma sen. Om man gör en Plumbot när man har lägre nivå i Botbygge är dem ju såklart sämre. Men om man ger dem service när man har högre nivå blir dem ju såklart bättre!

 

Framtids hus- Man kan köpa som semester hus i framtiden. Dem använder man som att man har ett andra hus. Så när man åker till framtiden är det där man bor.

 

Ättlingar- När man kommer fram till framtiden så får man oftast ett meddelande om att ens ättlingar är hittade och på vilken gata dem bor på osv. Dem kan man hälska på om man vill och dem är ju som ens släkt! Dem är dock väldigt dåliga på att öppna dörren dem bara leker med sina teknik grejer istället för att öppna när man plingar... :-(

 

Det var allt! Ikväll kommer ett till inlägg som handlar lite om ett sammarbete jag tänkte införa med en annan tjej...

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

If you aren't from Sweden...


Ovido - Quiz & Flashcards