summersims3

Alla inlägg under juni 2014

Av Summer - 29 juni 2014 09:03

NI har nog märkt att jag inte har bloggat så mycket på sistone då jag har problem med mitt sims som jag måste lösa: Efter typ sims symbolen när man går in på simset så blir det helt svart för mig typ som att den inte laddar färdigt. Så jag kan nu inte spela på mitt sims mer förrens det är löst vilket jag tvivlar på att det kommer bli på länge, Jag ger er uppdatering då och då om det blir bättre eller sämre. Bllir kanske lite info om sims4 som kommer ut snart! Längtar ni lika mycket efter CAS i spelet som jag gör? OM ni inte årkar vänta på att jag ska skriva det så gå in på Fantas blogg!

Av Summer - 14 juni 2014 08:14

Igår fick jag sommar lov coh jag är så sjukt glad!!! MEn nu ska jag inte bara snacka om sommarlovet. Ni har väl märkt att jag FÖRSÖKER göra klassen i sims3 men det blev nog bara tjejerna, ledsen. Jag har gjort några så jag tänkte bara visa en bild på dem

 

NI KANKSE känner igen er men jag är ju inte "bäst" på att göra folk. Men om du nu är en av dem som inte blev gjorda så bli inte upprörd jag ska hålla på med dem.

Sen har jag en utmaning för alla er med simsbloggar till sommaren! Ni ska göra varsin sommar bild i SIMS3, man ska försöka göra den så fins som möjligt och det måste vara i naturen! Så här gör ni:

1. Gå in på sim3 och ta bilden

2. Läg upp den på din blogg med #SummersSims3 under

3. Skicka adressen i kommentaren på detta inlägg!

4. Klar!

NI har till 10 Augusti på er att lägga in bilden och det. Jag väljer den jag tycker är finast/härligast och så lägger jag upp den bilden på min blogg och skriver vem som har tagit den och liksom tipsar om den bloggen! Nä förrässten ni får rösta på den ni tycker är finast komentarerna!

LYCKA TILL!!!

Av Summer - 3 juni 2014 18:20

Hajj! Jag har liksom Tjuvstartat (Schhh) med att göra klassen så jag har gjort 8 av 11 tjejer i klassan inkl mig. Yeeey Eller Buuu? Inte vet jag! Tänkte visa hur jag blev! Men jag visar inte resten förän ALLA tjejer är klara! Here I am:

 

P.s Det är första gången jag gör av ngn så var lite snäll!

Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

If you aren't from Sweden...


Ovido - Quiz & Flashcards