summersims3

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Summer - 30 april 2014 19:39

*Förlåt för att jag inte gort så mycket men jag har haft mycket i skolan*


Heej! Det här med mods är vad jag kan kalla ett svårt ämne för vissa! Så jag gör ett litet inlägg om vad det är.

Mods är ett innehåll gort av dem som spelar, alltså är inte själva EA grundarna till modden utan det kunde lika gärna varit din sims 3 galna kompis som gort ett av dina favorit mods. Jag är inte en sådan som håller på med mods hela tiden utan jag har två:

NRaas story progression 

Pose player

+ några pose packs.

 Dem flesta modden hittar man här!

Jag har glömt bort var/hur man laddar ner denna lilla map som man då ska ha. Jag kan säga att Keka är ett bra program att öppna filer medför mac. Men för en fullständig beskrivning kolla in Fanta!-Där finns även tips på andra program att öppna filer med-

Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

If you aren't from Sweden...


Ovido - Quiz & Flashcards