summersims3

Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Familjen Leam. Del 3-Minnen och bindegalenskap!

Av Summer - 21 april 2014 18:25

Det är dags för en ny del av Familjen Leam:


 

Rose bestämmer sig för att göra utbildningen på dem två barnen komplett genom att potträna Dayson som var den ända som hade något kvar! Han blir överlycklig när slipper fortsätta när det är över och han är färdigtränad.

Jag tror det finns någon som vill satsa på musik! Men eftersom hon fortfarande inte kan låta bli att tugga på allt hon ser är det nog en stund kvar innan hon är liiiite duktig. :-)

 

Jacob har blivit bindegalen.- Även fast han är ungdom tror jag han håller på med någon medelålderskris eftersom han ägnar mästa av tiden med att träna.- Så han gav sig ut och jogga... på vägen dit men på vägen hem åkte han bil!-den fuskisen-

 

Rose saknar sin mamma så när hon fick reda på att hennes mamma och låtsats pappa grälat hoppa hon upp på hästen och begav sig till hennes mamma för att trösta henne. -Hon hatar sin låtsats pappa-

 

Mamman blev så glad när hon kom och dem pratade i flera timmar!

 

Sedan springer hon upp till sitt gamla rum och tittar runt. Hennes rum ser inte ut som ett rum som skulle passa ett annat småbarn eller tonåring men hon blev ju hårt uppfostrad av sin pappa. 

"Ånej!" Utbrister hon när hon får se att det inte finns några fiskar kvar i akvariumet. Jo dem finns kvar men alla ligger på botten.

 

Hon ser sitt första ridtävlings pris. "Jag måste fråga mamma om jag får ta med den hem sen!" Andas hon in. Hon blir överlycklig över att få andas in doften av hennes rum.

 

Soffan kommer hon ihåg. Det var den hon hade suttit och gråtit på när hennes låtsats pappa skällt på henne för att hon inte klätt på sig i tid.

 

Hon vänder sig om och ser det lilla täcknet av att hon var ett barn när hon bodde här.

 

Hon kommer på sin häst och rusar ner för trappan, förbi sin mamma och ut till stallet. Hon kommer ihåg när bacon var typ en meter större än henne och ler stort. Hon märker att det börjar bli mörkt.

 

Efter att ha ätit middag med sina föräldrar.-Eller en förälder snarare- Hoppar hon på hästen och rider iväg hem ungefär mitt i natten.

 

Från häst ryggen ser hon månen och sjärnorna åka förbbi.

 

Hon bestämmer sig för att åka till katakomberna för att utforska...

 

...Men istället får hon en ny kompis... en spök katt. Dem åker direkt till kattdjuneln för att fira sin vänskap.

 

Deras vänskap har gått så långt att hon nu har tillgång att bära katten! Men då börjar hon tänka på vad katter äter och det kan ju vara fiskar. "Jag ska fråga mamma varför mina fiskar var döda!"


Det var allt för mig! Hoppas ni tyckte om denna delen!<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Pgc

Av Summer - 29 november 2014 18:35

Okey detta inlägg kommer inte vara så fint för jag har varken beskärt eller redigerat bilderna men ni får fortsättningen på min pgc och samtidigt tog jag inte så många bilder med det blir som en  historia utan bilder... bra va?.. eh kanske inte men d...

Av Summer - 26 november 2014 14:55

Okej, okej fortsätt med applåderna tack! XD    Varför ni applåderar? Jo... för att jag inte bloggat på länge... igen... hehe :-( Ni som 4 personer som läser denna blogg och som tycker om de (ofattbart) kan ju bli lite besvikna och lämna denna b...

Av Summer - 20 november 2014 17:44

Jag har nu äntligen skapat en pgc som jag tänkte framföra till er! :-) Hon heter Veronica Green. Hårfärg: Grön Ögonfärg: Rosa/magenta Egenskaper: Vegetarian, karismatisk, vänlig och klumpig   Innan ni kommenterar typ "Amehn ska man inte g...

Av Summer - 19 november 2014 07:44

Jo, nu tog det ett tag igen tills jag bloggade...   MEN jag har en pgc på gång som ni ska få läsa om SNART typ senare idag eller imorgon. Hoppas ni kommer tycka om det jag kan iallafall säga att hon har Grönt hår och lila/rosa ögon. Hon heter...

Av Summer - 9 november 2014 16:55

Jag tänkte börja samarbeta med någon... som gör videos till sims hon kallar sig Lin och är 14 år vi har faktiskt inte pratat så mycket  än. Men det kommer! Eftersom jag inte är så bra på att spela in videos i mitt spel kommer dett säkert bli ...

Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

If you aren't from Sweden...


Ovido - Quiz & Flashcards