summersims3

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Summer - 20 november 2014 17:44

Jag har nu äntligen skapat en pgc som jag tänkte framföra till er! :-)

Hon heter Veronica Green.

Hårfärg: Grön

Ögonfärg: Rosa/magenta

Egenskaper: Vegetarian, karismatisk, vänlig och klumpig


Innan ni kommenterar typ "Amehn ska man inte gära så... och så... och så..." kan jag säga att jag inte följer all regler och sådant utan jag bygger bara på grund ideén. (inte för att ni brukar kommentera...)


Lite bilder vill ni kanske ha?


Även om ni inte vill så får ni det och ni kan inte stoppa mig!

     

Bilderna är inte redigerade eller beskärda eller någonting så det känns lite naket för mig att visa upp dem...




Biografi: Veronica har under hela sitt liv försökt hitta sig själv utan att lyckas men när hon flyttade till Hidden Springs kände hon att det var här hon ville vara. Hon är absolut inte blyg utan snarare för på. Hennes klädstil är inte någon annans lik och det kan man säga om hår och ögonfärgen med. Just nu vill hon bara hitta den rätta att leva med.


som sagt ser hon lite för perfeckt ut enligt mig... men jag får hoppas att hon snart får en arvinge som ser lite mindre ut som en modell...


Jag tror men är INTE säker på att det kommer en liten fortsättning av henne i helgen.

Tidigare månad - Senare månad

Jag...


Hej! Jag som driver denna sims3 blogg heter INTE Summer utan Tyra. Jag är elva år och älskar TS3! Jag fattar inte riktigt Pgc men ska nog ta reda på mer!
Jag kommer skriva om: Familjer, historier, utmaningar, nedladdningar, tips, fusk och spelen!

Letar du efter något?

Nyaste inläggen! (-:

Fråga mig!

9 besvarade frågor

Hur många!?

Hur många TheSims3 spel har du?
 1-3
 4-6
 7-9
 10-12
 Fler!

Ämnen...

Visa att du finns!

Besökare...

Vilken månad:

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

If you aren't from Sweden...


Ovido - Quiz & Flashcards